פוטוסינרגיה
התכנים בהם אני מתמקדת:
חווית הלקוח (כיצד להבין מה הכי חשוב ללקוח שלנו ועל מה הוא מוכן לשלם ולהיות נאמן).
ניהול רגשי של צוות.
ניהול רגשי של שירות לקוחות.
חוסן רגשי למנהלים , עובדים ואנשי ונשות טיפול ושירותי בריאות
הדרכות אותן הארגון מכיר ופיתח והוא מעוניין להעביר לעובדים שלו.
בבניית הסדנה אני משלבת את תכני הארגון עם תרגילי הפוטותרפיה שפיתחתי במיוחד כדי ליצור הנאה, גיבוש ובעיקר הפנמה מיידית.
מטרת הסדנה - להבין מהי מהות הלקוח שלנו וכיצד לתפוס אותה בצורה הטובה ביותר.
סדנאות פוטוסינרגיה כאידיאליות לגיבוש צוות / עובדים באופן כללי:
מהכרותי עם סדנאות גיבוש וימי כיף לעובדים בארגונים ובמקומות עבודה שונים, קשה למצוא גיבוש אמיתי והכרות עומק. בד"כ אותן החברויות נשמרות גם במהלך אותו "גיבוש" והקבוצות האורגניות נותרות על כנן.
בסדנאות הפוטוסינרגיה בהנחייתי אני משתמשת בתמונות ילדות של המשתתפים, המשתתפים לומדים להבין מהי תפיסת המציאות של חבריהם לעבודה וכך לתקשר טוב יותר אחד עם השני ולעבוד טוב יותר בצוות.
לבירור פרטים נוספים אודות סדנאות הפוטוסינרגיה לחצו כאן